Кошик
Ви додали до кошика за
Найменування Кількість Вартість
Загальна вартість:
Продовжити покупки Оформити

Запитання та відповіді

Найбільш поширені питання та відповіді
Як можна замовити товар?

   Зробити замовлення на покупку товару Ви можете декількома способами:

  • Додавши товар до «Кошика». Після чого Вам потрібно буде вказати свої дані, а також інформацію про обраний спосіб доставки і оплати. Для уточнення всіх деталей найближчим часом з Вами зв'яжеться наш менеджер.
  • Зателефонувавши за вказаними на сайті телефонами або Skype.
  • Написавши нам на електронну пошту (e-mail).
  • Замовивши безкоштовний дзвінок із зазначенням Ваших контактних даних.
Яким чином відбувається доставка обладнання?

   Якщо Ви перебуваєте в м. Київ чи Черкаси, то можете самостійно забрати товар на нашому складі. Що ж стосується інших населених пунктів України, то тут доставка здійснюється тільки перевіреними кур'єрськими службами. Більш детальну інформацію про транспортування товару Ви можете знайти в розділі «Доставка і оплата».

Як відбувається оплата товару?

   Оплатити своє замовлення Ви можете такими способами:

  • готівковий розрахунок (якщо будете забирати товар зі складу самостійно або післяплатою,  скориставшись послугами кур'єрських служб);
  • безготівковий розрахунок (банківський переказ грошей на наш розрахунковий рахунок);
  • еквайринг (платіж через електронні системи);
  • придбання теплотехніки в кредит.

Детальніше про оплату

Які документи потрібні для оформлення кредиту?

   Щоб оформити кредит або розстрочку, Вам необхідно буде надати паспорт та ІПН. У деяких випадках банківським співробітникам потрібно буде пред'явити довідку про доходи.

Докладніше про кредит

Чи можливе повернення або обмін техніки належної якості?

   Протягом 14 днів з моменту покупки Ви маєте право повернути або поміняти товар, який не має ніяких дефектів. Повернення і обмін здійснюється за рахунок клієнта за умови збереження цілісності упаковки, ідеального товарного вигляду виробу і надання товарного чека.

Як відбувається повернення і обмін товару неналежної якості?

   Якщо в процесі експлуатації Ви виявили будь-які дефекти обладнання, то Вам потрібно звернутися до авторизованого сервісного центру для їх усунення.

Як дізнатися адресу сервісного центру?

   Авторизовані сервісні центри розташовані у всіх великих містах нашої країни. Практично в кожному обласному центрі є представництва найвідоміших і популярних виробників. Уточнити адресу, а також їх контакти Ви можете у наших менеджерів.

Чи існують знижки на покупку теплотехніки?

   Наша компанія надає своїм постійним клієнтам і оптовим покупцям лояльну цінову політику. Тому, купуючи товар, Ви можете отримати знижку на додаткові аксесуари і комплектуючі. Також у нас є вигідні пропозиції співпраці для монтажників. Більш детальну інформацію Ви можете дізнатися у наших менеджерів.

Чи є послуга з монтажу техніки?

   При необхідності, ми надаємо контакти наших партнерів-монтажників, які швидко і якісно виконають всі необхідні роботи.