Каталог товарів
Усі категорії Пошук
    Пошук
    Бажання0
    Ваш список бажань порожній Створіть список бажань та додавайте до нього товари, що Вам сподобалися або ті, які плануєте придбати.
    Порівняти0
    Немає товарів для порівняння Порівняння характеристик товарів робить підбір необхідної Вам моделі більш ефективним і зручним.
    Кошик
    Ваш кошик порожній Додавайте товари та здійснюйте покупки швидко та якісно

    Питання та відповіді

    Найбільш поширені питання та відповіді

    Як можна замовити товар?

    Зробити замовлення на покупку товару Ви можете декількома способами:

    • Додавши товар до «Кошика». Після чого Вам потрібно буде вказати свої дані, а також інформацію про обраний спосіб доставки і оплати. Для уточнення всіх деталей найближчим часом з Вами зв'яжеться наш менеджер.
    • Зателефонувавши за вказаними на сайті телефонами або Skype.
    • Написавши нам на електронну пошту (e-mail).
    • Замовивши безкоштовний дзвінок із зазначенням Ваших контактних даних.
    Яким чином відбувається доставка обладнання?

     

    Якщо Ви перебуваєте в м. Київ чи Черкаси, то можете самостійно забрати товар на нашому складі. Що ж стосується інших населених пунктів України, то тут доставка здійснюється тільки перевіреними кур'єрськими службами. Більш детальну інформацію про транспортування товару Ви можете знайти в розділі «Доставка і оплата».

     

    Як відбувається оплата товару?

    Оплатити своє замовлення Ви можете такими способами:

    • готівковий розрахунок (якщо будете забирати товар зі складу самостійно або післяплатою,  скориставшись послугами кур'єрських служб);
    • безготівковий розрахунок (банківський переказ грошей на наш розрахунковий рахунок);
    • еквайринг (платіж через електронні системи);
    • придбання теплотехніки в кредит.
    Які документи потрібні для оформлення кредиту?

    Щоб оформити кредит або розстрочку, Вам необхідно буде надати паспорт та ІПН. У деяких випадках банківським співробітникам потрібно буде пред'явити довідку про доходи.

    Чи можливе повернення або обмін техніки належної якості?

    Протягом 14 днів з моменту покупки Ви маєте право повернути або поміняти товар, який не має ніяких дефектів. Повернення і обмін здійснюється за рахунок клієнта за умови збереження цілісності упаковки, ідеального товарного вигляду виробу і надання товарного чека.

    Як відбувається повернення і обмін товару неналежної якості?

    Якщо в процесі експлуатації Ви виявили будь-які дефекти обладнання, то Вам потрібно звернутися до авторизованого сервісного центру для їх усунення.

    Як дізнатися адресу сервісного центру?

    Авторизовані сервісні центри розташовані у всіх великих містах нашої країни. Практично в кожному обласному центрі є представництва найвідоміших і популярних виробників. Уточнити адресу, а також їх контакти Ви можете у наших менеджерів.

    Чи існують знижки на покупку теплотехніки?

    Наша компанія надає своїм постійним клієнтам і оптовим покупцям лояльну цінову політику. Тому, купуючи товар, Ви можете отримати знижку на додаткові аксесуари і комплектуючі. Також у нас є вигідні пропозиції співпраці для монтажників. Більш детальну інформацію Ви можете дізнатися у наших менеджерів.

    Чи є послуга з монтажу техніки?

    При необхідності, ми надаємо контакти наших партнерів-монтажників, які швидко і якісно виконають всі необхідні роботи.

    Контакт-центр та підтримка
    З’явились запитання, чи потрібна допомога консультанта?
    (096) 077-69-75 (093) 978-32-34 (095) 695-90-01
    Зателефонуйте мені
    Напишіть нам
    Запитати консультанта
    Допомога консультанта | artkamin.ua
    — Я тут, та можу відповісти на всі Ваші запитання прямо зараз!
    Вгору